2020-08-23
KARTA USŁUG nr SO/1/9
Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim
ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie
Tel.: (94) 36 334 85, Fax.: (94) 36 331 13
e-mail :drawsko@post.pl
NIP: 674-00-06-008, REGON: 330920742
e-mail :drawsko@post.pl
NIP: 674-00-06-008, REGON: 330920742
Wymagane dokumenty:
-
Wniosek o zameldowanie.
-
Kopia tytułu prawnego do lokalu mieszkalnego/budynku (oryginał do wglądu).
-
Wypełniony druk „zgłoszenie pobytu stałego” lub „zgłoszenie pobytu czasowego”.
-
Dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, gdy stronę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu. Pełnomocnictwo w formie dokumentu elektronicznego powinno być uwierzytelnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź profilem zaufanym.
-
Inne dokumenty mające wpływ na rozstrzygnięcie sprawy.
-
Wniosek może zostać złożony w formie pisemnej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź profilem zaufanym).
Podstawa prawna:
-
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2017 poz. 657).
-
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – KPA (Dz. U. z 2016 poz. 23).
-
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 poz. 1827)
-
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2015 poz. 1852).
Opłaty:
Opłata skarbowa:
-
za decyzję administracyjną – 10 zł;
-
za udzielone pełnomocnictwo – 17 zł.