2020-10-23

Rejestr gminnych jednostek pomocniczych gminy Drawsko Pomorskie

Rejestr gminnych jednostek pomocniczych gminy Drawsko Pomorskie

Na podstawie § 3, ust. 5 Statutu Gminy Drawsko Pomorskie uchwalonego Uchwałą Nr XXVIII/284/2012 Rady Miejskiej w Drawsku Pomorskim z dnia 29.11.2012 r (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2013 r. poz. 258 ze zm.) prowadzi się rejestr gminnych jednostek pomocniczych

 
Lp.
Nazwa jednostki
pomocniczej
Podstawa prawna
Zakres działania
1
Sołectwo Borne
Sołtys: Ewa Krywulko
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r. w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
2
Sołectwo Dalewo
Sołtys: Katarzyna Kobyłt
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.
w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
3
Sołectwo Dołgie
Sołtys: Urszula Mroczek
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.
w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
4
Sołectwo Gudowo
Sołtys: Katarzyna Makuch
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.
w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
5
Sołectwo Jankowo
Sołtys: Agnieszka Krymowska-Janusz
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.
w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
6
Sołectwo Jelenino
Sołtys: Izabela Wiśniewska
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.
w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
7
Sołectwo Konotop
Sołtys: Henryk Derda
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.
w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
8
Sołectwo Linowno
Sołtys: Katarzyna Sewerynowicz
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.
w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
9
Sołectwo Łabędzie
Sołtys: Eugeniusz Lizak
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.
w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
10
Sołectwo Mielenko Dr.
Sołtys: Barbara Nagórska
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.
w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
11
Sołectwo Nętno
Sołtys: Monika Krzywicka
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.
w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
12
Sołectwo Ostrowice
Sołtys: Ireneusz Adamczyk
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.
w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
13
Sołectwo Przytoń
Sołtys: Ewa Jagieła
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.
w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
14
Sołectwo Rydzewo
Sołtys: Piotr Kołodziej
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
15
Sołectwo Suliszewo
Sołtys: Mirosław Skotnicki
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
16
Sołectwo Zagozd
Sołtys: Kamila Wróbel
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
17
Sołectwo Zarańsko
Sołtys: Regina Malec
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
18
Sołectwo Żółte
Sołtys: Wojciech Kowalczyk
Uchwała Nr III/23/2019 z dnia 28 lutego 2019 r.w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Uchwała Nr XX/163/2019 r. z dnia 30 grudnia 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie nadania statutów sołectwom i osiedlom w gminie Drawsko Pomorskie
Zaspakajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty mieszkańców sołectwa
 
 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..